Известие

Collapse
No announcement yet.

Да си избуша ли катализатора 156 jtd?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да си избуша ли катализатора 156 jtd?

    Имам 156 2,4 jtd,и се чудя да издупча ли катализатора,и ще има ли ефект от това!?!
    sigpic Alfa Romeo 156 2,4 JTD"01 - 140ph "Красавицата Звяр"

  • #2
    Първоначално публикувано от rumanqska Покажи съобщение
    Имам 156 2,4 jtd,и се чудя да издупча ли катализатора,и ще има ли ефект от това!?!
    Какъв, по-точно, ефект се търси?

    Comment


    • #3
      махай го
      Volvo S80 D5 awd 2010г.

      Comment


      • #4
        Като стана въпрос за катализатора, моят още си седи...
        Та въпросът ми е ако го махна ще започне ли да пуши или не, защото сега в момента въобще не пуши...
        И също така резонантно гърне ли да сложа или...
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
          Какъв, по-точно, ефект се търси?
          ами в ускорението и разхода !?!
          sigpic Alfa Romeo 156 2,4 JTD"01 - 140ph "Красавицата Звяр"

          Comment


          • #6
            Живота на един катализатор е 100 000км, но дали ще се отпуши вървенето след премахването му...На бензинките ги махат масово, дали е така и с дизела?
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Знаех, че колите с катализатор им се намалява данъка, но аз надвишавам лимита за мощност и за това мисля да го махам. Нека всеки, който има повече информация за свалянето им да сподели.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

              Comment


              • #8
                Аз по неволя свалях катализатора юни месец(на колата от подписа). Беше се запушил и съответно това доведе до други пакости. В момента съм с резонаторно гърне. След махането на катализатора и слагането на гърне:
                1. Разходът не се е променил забележимо (около 8л/100км градско си седи);
                2. Пушенето не се е променило забележимо;
                3. Вървежът се промени при над 4000 об./мин към по-добро, преди набирането умираше на около 4200 об./мин.

                Хубавото е, че звукът като настъпиш си остана същият. Това ме изненада приятно, очаквах да се е прецакал.
                There's always more money to make and more shit to bitch about.
                156 SW 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  При мене пак ми пуши колата много и закарах на един майстор и той ми каза,че катализатора се запушил и ако го махне щяло да спре да пуши.Дали тоз ми казва истината или гледа да ми вземе парите само!
                  Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

                  YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
                    При мене пак ми пуши колата много и закарах на един майстор и той ми каза,че катализатора се запушил и ако го махне щяло да спре да пуши.Дали тоз ми казва истината или гледа да ми вземе парите само!
                    И двете
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Най-накрая дойде ред и на моя катализатор! Направо го изтърбуших с една щанга и го върнах на мястото му! И сега е много по-добре от преди! На първите 2-3 форсирания изкара малко сажди и изчисти.Няма разлика в звука, изкарва незабележим пушек при рязко подаване и се набира като луда!! Възхитен съм !!
                      sigpic Alfa Romeo 156 2,4 JTD"01 - 140ph "Красавицата Звяр"

                      Comment

                      Working...
                      X